Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

  1. Zgubiłem bon odbioru, jak mogę odebrać pranie?
  2. Każdorazowo podczas oddawania do pralni odzieży, pracownik wydaje klientowi bon odbioru. Na podstawie bonu odbioru odzież wydana jest klientowi z pralni. W sytuacji, gdy bon ulegnie zagubieniu lub uszkodzeniu, odzież wydawana jest klientowi z pralni po wypełnieniu odpowiedniego formularza, w którym należy podać szczegółowe informacje dotyczące odzieży i daty jej oddania do pralni. Pracownik pralni weryfikuje zlecenie na podstawie danych udzielonych przez klienta. Odzież wydawana jest klientowi na podstawie danych z wypełnionego formularza. Procedura ta może trwać do 10 dni. 

  3. Jestem niezadowolony z prania. Co mogę zrobić?
  4. Jako sieć dbamy o najwyższą jakość naszych usług. W przypadku niezadowolenia z wykonanej usługi, polecamy ponowną wizytę w punkcie pralniczym. Pracownik pralni przyjmie odzież do poprawy usługi nieodpłatnie. 

  5. Chciałbym złożyć reklamację, jak wygląda procedura?
  6. Do złożenia reklamacji na wykonanie usługi, niezbędne jest posiadanie dowodu potwierdzającego wykonanie usługi. Reklamację należy złożyć w punkcie, w którym wykonana została usługa. Reklamacja rozpatrywana jest przez niezależnego specjalistę ds. jakości. Klient otrzymuje decyzję o rozpatrzeniu reklamacji maksymalnie do 30 dni – większość spraw reklamacyjnych rozpatrywana jest do 14 dni.

  7. Jak długo trwa wykonanie usługi?
  8. Staramy się, aby nasze usługi były wykonane w możliwie najkrótszym terminie, gwarantującym osiągnięcie wysokiej jakości. Czas wykonania usługi wynosi maksymalnie do 24 godzin w przypadku odzieży tekstylnej. Usługę prania koszul wykonujemy do 48 godzin.
    Okres oczekiwania na realizację usługi prania obuwia i skór ( ze względu na specyfikę tej usługi) może wynosić do 14 dni. Zawsze istnieje możliwość realizacji usługi prania w trybie ekspresowym – o taką usługę warto zapytać indywidualnie pracownika pralni.

  9. Chciałbym się z Wami skontaktować ? Jak mogę to zrobić?
  10. Cenimy sobie kontakt z naszymi klientami. Jesteśmy dla Państwa dostępni poprzez media społecznościowe ( Facebook), formularz kontaktu na naszej stronie internetowej a także poprzez infolinię 732 60 60 60 (czynna od poniedziałku do soboty od 9 do 21, w niedzielę handlowe od 10 do 18).

  11. Nie mogę odebrać swojego prania w terminie. Co się z nim stanie?
  12. Pranie klientów na pralni przechowywane jest zgodnie z regulaminem usług pralniczych do miesiąca czasu nieodpłatnie. Po tym terminie naliczana jest opłata za przechowywanie. Po 12 miesiącach od czasu pozostawienia odzieży na pralni, zostaje ona przekazana na cele charytatywne.

  13. Czy odbieracie pranie z domu?
  14. W wybranych miastach Polski odbieramy od naszych klientów dywany i tekstylia domowe.
    Usługa ta wykonywana jest po zgłoszeniu potrzeby przez klienta pod numerem 22 250 25 60.

EBS w skrócie

Ponad 20 letnia obecność na polskim rynku, wcześniej pod nazwą 5asec, zapewniła nam tytuł lidera w branży usług pralniczych.

Naszym Klientom oferujemy kompleksowy zestaw usług prania odzieży, tekstyliów domowych, a nawet obuwia skórzanego. Usługi te dzielą się na podstawowe oraz specjalistyczne usługi premium.

Wśród tych ostatnich specjalne miejsce zajmuje technologia prania wodnego Aquasec, która zapewnia ochronę tkanin i kolorów, skuteczne usuwa plamy oraz uporczywe zapachy, a Twoim ulubionym rzeczom przywróci świeżość i miękkość.

EBS to wiele korzyści:

  • najwyższa jakość obsługi klienta (badanie konsumenckie Ipsos, 2015)
  • pranie z użyciem najnowszych w branży technologii
  • potwierdzony profesjonalizm wykonywanych usług (badanie konsumenckie Ipsos, 2015)
  • krótki termin ich realizacji
  • atrakcyjny program lojalnościowy dla posiadaczy karty Club EBS: 15% rabatu na wszystkie usługi przy każdej wizycie w pralni oraz dodatkowe dedykowane promocje i zniżki.

Pralnia EBS – Sieć pralni profesjonalnych