- Zgubiłem bon odbioru, jak mogę odebrać pranie?
- Jestem niezadowolony z prania. Co mogę zrobić?
- Chciałbym złożyć reklamację, jak wygląda procedura?
- Jak długo trwa wykonanie usługi?
- Chciałbym się z Wami skontaktować ? Jak mogę to zrobić?
- Nie mogę odebrać swojego prania w terminie. Co się z nim stanie?
- Czy odbieracie pranie z domu?
Każdorazowo podczas oddawania do pralni odzieży, pracownik wydaje klientowi bon odbioru. Na podstawie bonu odbioru odzież wydana jest klientowi z pralni. W sytuacji, gdy bon ulegnie zagubieniu lub uszkodzeniu, odzież wydawana jest klientowi z pralni po wypełnieniu odpowiedniego formularza, w którym należy podać szczegółowe informacje dotyczące odzieży i daty jej oddania do pralni. Pracownik pralni weryfikuje zlecenie na podstawie danych udzielonych przez klienta. Odzież wydawana jest klientowi na podstawie danych z wypełnionego formularza. Procedura ta może trwać do 10 dni.
Jako sieć dbamy o najwyższą jakość naszych usług. W przypadku niezadowolenia z wykonanej usługi, polecamy ponowną wizytę w punkcie pralniczym. Pracownik pralni przyjmie odzież do poprawy usługi nieodpłatnie.
Do złożenia reklamacji na wykonanie usługi, niezbędne jest posiadanie dowodu potwierdzającego wykonanie usługi. Reklamację należy złożyć w punkcie, w którym wykonana została usługa. Reklamacja rozpatrywana jest przez niezależnego specjalistę ds. jakości. Klient otrzymuje decyzję o rozpatrzeniu reklamacji maksymalnie do 30 dni – większość spraw reklamacyjnych rozpatrywana jest do 14 dni.
Staramy się, aby nasze usługi były wykonane w możliwie najkrótszym terminie, gwarantującym osiągnięcie wysokiej jakości. Czas wykonania usługi wynosi maksymalnie do 24 godzin w przypadku odzieży tekstylnej. Usługę prania koszul wykonujemy do 48 godzin.
Okres oczekiwania na realizację usługi prania obuwia i skór ( ze względu na specyfikę tej usługi) może wynosić do 14 dni. Zawsze istnieje możliwość realizacji usługi prania w trybie ekspresowym – o taką usługę warto zapytać indywidualnie pracownika pralni.
Cenimy sobie kontakt z naszymi klientami. Jesteśmy dla Państwa dostępni poprzez media społecznościowe ( Facebook), formularz kontaktu na naszej stronie internetowej a także poprzez infolinię 732 60 60 60 (czynna od poniedziałku do soboty od 9 do 21, w niedzielę handlowe od 10 do 18).
Pranie klientów na pralni przechowywane jest zgodnie z regulaminem usług pralniczych do miesiąca czasu nieodpłatnie. Po tym terminie naliczana jest opłata za przechowywanie. Po 12 miesiącach od czasu pozostawienia odzieży na pralni, zostaje ona przekazana na cele charytatywne.
Naszym klientom oferujemy usługę prania na telefon. Odbieramy każdy rodzaj asortymentu od ubrań, przez tekstylia domowe, buty czy asortyment skórzany. Przedstawioną usługę zamawia się telefonicznie pod numerem 732 60 60 60. Podczas rozmowy należy podać rodzaj asortymentu do odbioru oraz adres odbioru. Następnie kurier pojawia się o umówionej godzinie i odbiera pranie.
W ustalonym z klientem terminie otrzymuje on swoje pranie czyste i wyprasowane.
Opłatę za wykonanie usługi klient może uiścić płacąc kartą lub gotówką. Cena za samo pranie nie ulega zmianie – jest zgodna z obowiązującym w pralniach EBS cennikiem.