Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

  • Zgubiłem bon odbioru, jak mogę odebrać pranie?

Każdorazowo podczas oddawania do pralni odzieży, pracownik wydaje klientowi bon odbioru. Na podstawie bonu odbioru odzież wydana jest klientowi z pralni. W sytuacji, gdy bon ulegnie zagubieniu lub uszkodzeniu, odzież wydawana jest klientowi z pralni po wypełnieniu odpowiedniego formularza, w którym należy podać szczegółowe informacje dotyczące odzieży i daty jej oddania do pralni. Pracownik pralni weryfikuje zlecenie na podstawie danych udzielonych przez klienta. Odzież wydawana jest klientowi na podstawie danych z wypełnionego formularza. Procedura ta może trwać do 10 dni. 

  • Jestem niezadowolony z prania. Co mogę zrobić?

Jako sieć dbamy o najwyższą jakość naszych usług. W przypadku niezadowolenia z wykonanej usługi, polecamy ponowną wizytę w punkcie pralniczym. Pracownik pralni przyjmie odzież do poprawy usługi nieodpłatnie. 

  • Chciałbym złożyć reklamację, jak wygląda procedura?

Do złożenia reklamacji na wykonanie usługi, niezbędne jest posiadanie dowodu potwierdzającego wykonanie usługi. Reklamację należy złożyć w punkcie, w którym wykonana została usługa. Reklamacja rozpatrywana jest przez niezależnego specjalistę ds. jakości. Klient otrzymuje decyzję o rozpatrzeniu reklamacji maksymalnie do 30 dni – większość spraw reklamacyjnych rozpatrywana jest do 14 dni.

  • Jak długo trwa wykonanie usługi?

Staramy się, aby nasze usługi były wykonane w możliwie najkrótszym terminie, gwarantującym osiągnięcie wysokiej jakości. Standardowy czas oczekiwania na odbiór odzieży wynosi od 24h do 48h. Czasem, szczególnie w przypadku wymagającego i delikatnego materiału usługa może wymagać więcej czasu np. na wysuszenie asortymentu.
Okres oczekiwania na realizację usługi prania obuwia i skór ( ze względu na specyfikę tej usługi) może wynosić do 14 dni. Zawsze istnieje możliwość realizacji usługi prania w trybie ekspresowym – o taką usługę warto zapytać indywidualnie pracownika pralni.

  • Chciałbym się z Wami skontaktować ? Jak mogę to zrobić?

Cenimy sobie kontakt z naszymi klientami. Jesteśmy dla Państwa dostępni poprzez media społecznościowe (Messenger), formularz kontaktu na naszej stronie internetowej a także poprzez infolinię 732 60 60 60 (czynna od poniedziałku do soboty od 9 do 21, w niedzielę handlowe od 10 do 18).

  • Nie mogę odebrać swojego prania w terminie. Co się z nim stanie?

Pranie klientów na pralni przechowywane jest zgodnie z regulaminem usług pralniczych do miesiąca czasu nieodpłatnie. Po tym terminie naliczana jest opłata za przechowywanie. Po 12 miesiącach od czasu pozostawienia odzieży na pralni, zostaje ona przekazana na cele charytatywne.

  • Czy odbieracie pranie z domu?

Usługa prania na telefon dostępna jest tylko w Warszawie oraz w Krakowie. Odbieramy każdy rodzaj asortymentu od ubrań, przez tekstylia domowe, buty czy asortyment skórzany. Przedstawioną usługę zamawia się telefonicznie pod numerem 732 60 60 60. Podczas rozmowy należy podać rodzaj asortymentu do odbioru oraz adres odbioru. Następnie kurier pojawia się o umówionej godzinie i odbiera pranie.
W ustalonym z klientem terminie otrzymuje on swoje pranie czyste i wyprasowane.
Opłatę za wykonanie usługi klient może uiścić płacąc kartą lub gotówką. Cena za samo pranie nie ulega zmianie – jest zgodna z obowiązującym w pralniach EBS cennikiem.

  • Czy w Pralniach franczyzowych cennik może różnić się od tego na Waszej stronie?

Tak. Ceny w pralniach franczyzowych mogą się różnić od tych w ofercie na naszej stronie Internetowej.

  • Lista franczyzowych Pralni EBS:
  1. Pralnia EBS, Cuprum Arena, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 20,59-300, Lubin
  2. Pralnia EBS, C. H. Kaufland, Ul. Bardzka 1A, 50-516 Wrocław
  3. Pralnia EBS, Galeria Jurajska, al. Wojska Polskiego 207 42-202 Częstochowa
  4. Pralnia EBS, C. H. Gemini, ul. Nowodąbrowska 127, 33-100 Tarnów
  5. Pralnia EBS, C. H. Echo, ul. Świętokrzyska 20, 25-406, Kielce
  6. Pralnia EBS, Warszawska 33, 05-510 Konstancin-Jeziorna
  7. Pralnia EBS, Galeria Zielona, Lubelska 2, 24-100 Puławy
  8. Pralnia EBS, C.H. Carrefour, Warszawska 61, 05-300 Stojadła/ k. Mińska Maz.
  9. Pralnia EBS, C. H. AKS, Parkowa 20, 41-500 Chorzów
  10. Pralnia EBS, C. H. Altus, Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice
  11. Pralnia EBS, C. H. Forum, Lipowa 1, 44-100 Gliwice
  12. Pralnia EBS, C. H.  Libero, Tadeusza Kościuszki 229, 40-600 Katowice
  13. Pralnia EBS, C. H. Bażantowo, Bażantów 6c/1i, 40-668 Katowice
  14. Pralnia EBS, C. H. Gemini, Towarowa 2c, 43-110 Tychy
  15. Pralnia EBS, Zamkowa 4/3, 44-300 Wodzisław Śląski
  16. Pralnia EBS, C.H. Wiślanka, Katowicka 10, 44-240 Żory
  17. Pralnia EBS, C. H. Zaspa, Aleja Rzeczypospolitej 33, 80-463 Gdańsk
  18. Pralnia EBS, C. H. Turzyn, Aleja Bohaterów Warszawy 42, 70-342
  19. Pralnia EBS, C. H. Gryf, Wiosenna 32, 70-807 Szczecin
  20. Pralnia EBS, G. H. Agora, Plac Tadeusza Kościuszki 41-902 Bytom, poziom -1
  21. Pralnia EBS, C. H. Tulipan, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 94, 92-202 Łódź
  22. Pralnia EBS, C. H. ROBI, Wincentego Pola 6, 87-300 Brodnica

EBS w skrócie

Ponad 20 letnia obecność na polskim rynku, wcześniej pod nazwą 5asec, zapewniła nam tytuł lidera w branży usług pralniczych.

Naszym Klientom oferujemy kompleksowy zestaw usług prania odzieży, tekstyliów domowych, a nawet obuwia skórzanego. Usługi te dzielą się na podstawowe oraz specjalistyczne usługi premium.

Wśród tych ostatnich specjalne miejsce zajmuje technologia prania wodnego Aquasec, która zapewnia ochronę tkanin i kolorów, skuteczne usuwa plamy oraz uporczywe zapachy, a Twoim ulubionym rzeczom przywróci świeżość i miękkość.

EBS to wiele korzyści:

  • najwyższa jakość obsługi klienta (badanie konsumenckie Ipsos, 2015)
  • pranie z użyciem najnowszych w branży technologii
  • potwierdzony profesjonalizm wykonywanych usług (badanie konsumenckie Ipsos, 2015)
  • krótki termin ich realizacji
  • atrakcyjny program lojalnościowy dla posiadaczy karty Club EBS: 15% rabatu na wszystkie usługi przy każdej wizycie w pralni oraz dodatkowe dedykowane promocje i zniżki.

Pralnia EBS – Sieć pralni profesjonalnych